Annuleren


Kan ik mijn bestelling annuleren?

U kunt uw bestelling of een artikel uit uw bestelling annuleren via uw account zolang de knop ‘Annuleer’ zichtbaar is in uw account. Ook als u heeft gekozen om uw artikel te vervangen, kunt u via uw account de nieuwe bestelling annuleren.


Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

U logt in via Mijn account op onze website. Hier vindt u het overzicht van uw bestellingen van de afgelopen 6 maanden.

Zolang het artikel de bestelstatus In behandeling heeft, is het mogelijk om het artikel te annuleren via de knop Annuleer.

Zodra u het artikel heeft geannuleerd, verandert de bestelstatus in Geannuleerd.


Krijg ik mijn geld terug als ik mijn bestelling heb geannuleerd?

Wij bevestigen uw verzoek tot annulering met een e-mail. Zodra uw verzoek is verwerkt, krijgt u nogmaals een e-mail waarin wij de annulering bevestigen. Dat is het moment dat uw bestelling succesvol is geannuleerd. De betalingsverplichting vervalt en eventueel betaalde bedragen storten wij terug. De termijn van terugstorten is binnen 30 dagen.


Waarom is mijn bestelling geannuleerd door BambooTeq.com?

Een artikel of een bestelling kan om verschillende redenen geannuleerd worden:

  • Het artikel is toch niet leverbaar.
  • De adresgegevens zijn onduidelijk of niet correct.
  • De betaling is niet volledig afgerond.

Wij sturen u een e-mail waarin de reden van annulering wordt vermeld.
Als een bestelling is geannuleerd, dan vervalt de betalingsverplichting of het betaalde bedrag wordt teruggestort. De termijn van terugstorten is binnen 30 dagen.


Mijn bestelling is geannuleerd door BambooTeq.com. Krijg ik automatisch een nieuw artikel toegestuurd?

Het is helaas niet mogelijk om automatisch nieuwe artikelen op te sturen als uw bestelling is geannuleerd. Als de geannuleerde artikelen verkrijgbaar zijn via onze website, kunt u een nieuwe bestelling plaatsen.


Het lukt me niet om mijn bestelling te annuleren, wat moet ik doen?

Het is mogelijk dat uw bestelling niet meer geannuleerd kan worden omdat deze verwerkt is. In uw account verandert dan de bestelstatus in Verzonden. U ontvangt een e-mail waarin wij aangeven dat uw bestelling is overgedragen aan onze bezorgdienst.

U kunt uiteraard uw bestelling binnen 7 werkdagen retourneren. Hou er rekening mee dat de klant de kosten voor de retourzending betaald.


Ondanks mijn annuleringsverzoek heb ik mijn bestelling toch ontvangen, wat moet ik doen?

Als u het artikel ondanks uw annuleringsverzoek toch ontvangt, dan is uw bestelling te ver in het verzendproces om nog te kunnen annuleren. Uiteraard kunt u na ontvangst uw bestelling binnen 7 werkdagen retour sturen. Houd u er rekening mee dat de klant de kosten van de retourzending betaald.