Hoe maak ik een account aan?
Om een account aan te maken gaat u naar Registreren bovenaan de pagina. Daarna kunt u uw gegevens invullen. Zodra u op Registreren heeft geklikt wordt uw account aangemaakt en ontvangt u hiervan een bevestiging per e-mail.
Hoe wijzig ik mijn gegevens?
U kunt te allen tijde zelf uw gegevens wijzigen in uw account. Dit zijn gegevens zoals uw naam, e-mailadres, aflever- en factuuradres en uw betaalgegevens. U kunt als volgt uw persoonlijke gegevens wijzigen:
Stap 1: Ga naar account en log in met uw e-mailadres en wachtwoord.
Stap 2: Klik onder het kopje Mijn adres op bewerken.
Stap 3: Wijzig hier uw persoonlijke gegevens en/of e-mailadres.
Ik krijg de melding ‘Inloggen mislukt, probeer a.u.b. opnieuw.’
Dit betekent dat wij het door u ingevulde e-mailadres niet kennen en er volgens onze gegevens nog geen account is aangemaakt. U kunt hier een nieuw account aanmaken.
Heeft u geen typefouten gemaakt tijdens het typen van het e-mailadres? Wanneer u zeker weet dat u geen typefout heeft gemaakt en u krijgt toch bovenstaande melding, neemt u dan contact op met onze klantenservice, wij helpen u graag verder.
Ik ben het e-mailadres van mijn account vergeten. Wat moet ik nu doen?
Indien u het e-mailadres van uw account vergeten bent, stuur dan een e-mailbericht naar de klantenservice via dit formulier met de naam en adresgegevens die u in het account heeft opgegeven. Wij kunnen dan proberen uw BambooTeq.com account en het bijbehorende e-mailadres te achterhalen.
Waar vind ik mijn facturen?
In uw account vindt u onder het kopje Bestelhistorie al uw bestellingen. Klik op de knop Bekijk naast de bestelling voor de bestel- en factuurinformatie van de betreffende bestelling.
Waar kan ik de bestelstatus van mijn bestelling zien?
In uw account vindt u onder het kopje Bestelhistorie de informatie over uw laatste bestelling. Klik op de knop Bekijk naast de bestelling voor de bestel- en factuurinformatie van de betreffende bestelling.