Scroll Top

Betalen

Via welke methoden kan ik betalen bij BambooTeq.com?

U kunt bij bambooteq.com op één van de volgende manieren betalen:

Vooruitbetaling
Vooruitbetalen houdt in, dat u na het invoeren van uw bestelling zelf het openstaande orderbedrag op de bankrekening van ib Holland Dynamics BV overmaakt. Vermeld bij het handmatig overmaken altijd het ordernummer uit uw orderbevestiging.

Vooruitbetaling is niet de snelste manier van betaling. Houd u daarom wel rekening met één tot drie werkdagen overboektijd. Zodra we de betaling ontvangen hebben, e-mailen we u direct een ontvangstbevestiging en versturen we de bestelling nog dezelfde dag.

iDEAL
Deze betaalmethode is mogelijk voor iedereen met een Nederlandse bankpas en kaartlezer. Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als u telebankiert, kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.


Waar vind ik informatie over mijn facturen en betalingen?

In uw account vindt u onder het kopje Mijn account uw bestelhistorie. Als u hierop klikt vindt u de betalingsinformatie en factuur per bestelling.


Ik heb mijn factuur betaald, maar zie het bedrag nog open staan in mijn account

De verwerking van een betaling is afhankelijk van de gekozen betaalmethode. Elke betaalmethode heeft een bepaalde verwerkingstijd. Totdat de betaling is verwerkt binnen die termijn, staat het factuurbedrag nog open in uw account.


Hoe lang duurt de verwerking van mijn betaling?

Elke betaalmethode heeft een bepaalde verwerkingstijd. Hieronder vindt u een overzicht van de verwerkingstijd van elke betaalmethode.
Verwerkingstijd van 5 werkdagen:
Paypal
iDEAL
vooruitbetalen


Kan ik een kopie van een factuur naar een ander adres laten sturen dan het eerder opgegeven factuuradres?

Het is helaas niet mogelijk om adresgegevens te wijzigen op een bestaande factuur en deze naar een ander adres te sturen dan naar het factuuradres van de bestelling. U kunt een kopie van uw factuur printen vanuit uw factuuroverzicht in uw account, tot 6 maanden na de verzending van uw bestelling. U kunt ook een kopie per e-mail aanvragen. Deze ontvangt u op het e-mailadres dat is gekoppeld aan de betreffende bestelling.


Kan ik de gegevens op mijn factuur nog aanpassen?

Het is niet mogelijk om factuurgegevens achteraf aan te passen of te wijzigen. Wijzigingen kunt u tijdens het bestelproces invoeren in uw account. Wanneer de bestelling is afgerond, zijn ze per direct van kracht.


Hoe neem ik contact op over mijn facturen of betalingen?

Als u een vraag heeft over uw betalingen of facturen en u kunt het antwoord niet vinden op deze pagina of in uw account, dan kunt u uw vraag voor een snelle en juiste afhandeling naar ons sturen via dit e-mailadres: [email protected].

Vermeldt u hierbij alstublieft de volgende gegevens:

  • Het bestel- of factuurnummer;
  • Het betaalde bedrag;
  • De datum van betaling;
  • Het rekeningnummer waarnaar u het bedrag heeft overgemaakt;
  • De door u gebruikte bankrekening;
  • De naam van de rekeninghouder.

Ik heb mijn artikel geretourneerd of geannuleerd, wanneer krijg ik mijn geld terug?

Als u gekozen heeft voor de betaalmethode vooruitbetaling en u heeft nog niet betaald, dan komt uw betalingsverplichting te vervallen zodra de annulering is verwerkt. Als u al heeft betaald, wordt het bedrag na ontvangst van het artikel binnen 30 dagen teruggestort.


Ik heb per ongeluk geld naar BambooTeq.com overgemaakt wat niet voor BambooTeq.com bestemd is. Wat moet ik doen?

Bedragen die niet gekoppeld kunnen worden aan een bestelling, worden teruggestort naar het rekeningnummer waar het bedrag van afkomstig is. Mocht u na 30 dagen uw geld nog niet terug hebben, neemt u dan contact op met onze klantenservice.

Om u zo snel mogelijk van dienst te zijn, vragen wij u de volgende gegevens mee te sturen:

  • Datum van betaling;
  • Het door u betaalde bedrag;
  • Rekeningnummer waarnaar u het bedrag heeft overgemaakt;
  • De door u gebruikte bankrekening;
  • Naam van de rekeninghouder.

Ik heb per ongeluk dubbel betaald of teveel betaald, krijg ik dit geld terug?

BambooTeq.com stort teveel betaalde bedragen binnen 30 dagen aan u terug. Mocht u na 30 dagen uw geld nog niet terug hebben, neemt u dan contact op met onze klantenservice.

 

Privacyvoorkeuren
Wij gebruiken cookies om jouw gebruikservaring te optimaliseren, het webverkeer te analyseren en voor marketingdoeleinden.

Meer informatie over het gebruik van cookies op onze website kunt u vinden op https://www.bambooteq.com/cookieverklaring